הופכים סיפורים

לסרטונים נהדרים

אנחנו יוצרים סרטים שעוזרים להסביר מוצרים,
להניע לקוחות, להצמיח מותגים ולגרום לכם
להראות נפלאים.

הייטק
כנסים ומרכזי מבקרים
גיימינג
מיתוג מעסיק

Moburst

 Client: Moburst Production: Bilderish Special thanks: Yaron Ofry , Ben Eshet and Gil Itzcovich from moburst company

2

Soluto

Production: Bilderish Client: Soluto

1

Shahar Agay

Production: Bilderish Studio Client: Breeze creative for Israel nature and parks authority

0

מה אנחנו יוצרים עבורכם?

במילה אחת: הכל. בשבעים ושתיים מילים:
הצוות שלנו מנוסה ביצירת סרטונים יצירתיים מכל הסוגים. לעסקים, ארגונים, סטארט-אפים, משרדי פרסום ועוד. ממש חשוב לנו שכל פרויקט יהיה שונה,  ממש כמו שכל לקוח הוא שונה. ולמרות שכנראה תגידו לנו לפעמים (וזה בסדר) "תעשו לנו סרטון בדיוק כמו זה" אנחנו תמיד נתעקש לעשות קצת אחרת ולשים דגש על הייחוד שלכם, על הקריאייטיב הנכון בשבילכם ועל האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם. באופן כזה שהמסרים יעברו בצורה ברורה עם המון עניין, בידול וכיף ויזואלי. 

01

סרטי
הסבר

02

סרטי
הדרכה

03

מודעות
לרשתות חברתיות

04

מודעות
פרסומת

05

תקשורת
פנים-ארגונית

06

סדרות
אנימציה

למה בילדריש?

שירות אישי

אומרים עלינו שאנחנו יודעים להקשיב. אז כן, אנחנו נקשיב לכם ונהיה אתכם משלב הקונספט ועד לסיום הסרטון. הכל עם מטרה אחת – שתצאו עם סרט נפלא שיעשה אימפקט.

וידאו עם אימפקט

להעביר מסר זה חשוב, אבל לעשות את זה בסטייל – זה עוד יותר חשוב. לכן אנחנו לוקחים את המסרים שלכם והופכים אותם לסרטון שגורם לאנשים להבין, לצפות, לפעול ולאהוב.

מבינים אותך

אנחנו אוהבים להבין, אתכם כמובן. עם ניסיון של למעלה מ13 שנים ביצירת סרטים למגוון רחב של חברות. צברנו נסיון שגורם לנו להבין אתכם וליצור סרטון שגם אחרים יבינו.

כמה מילים מהלקוחות שלנו

bina
תענוג גדול לעבוד אתכם! אתם עובדים מהר במקצועיות, הבנה וסבלנות. למדתם מהר את החומרים והתוכן ויצרתם סרטון נפלא שמחבר את הצופים לעשייה ולתהליכים.
שי דרורי
נתיבי ישראל
Layer 4
העבודה שעשיתם ממש מהממת ואנחנו מאוד מרוצים. ממש שאפו, רמה גבוהה מאוד.
יעל ו.
Playtika
electrion
רציתי להביע את הערכתי הרבה לעבודה של חברת בילדריש ביצירת סרטון התדמית של חברת אלקטריאון.קיבלנו מחמאות רבות על הסרטון ואנחנו בהחלט ממליצים למי שרוצה להשיג תוצאה אפקטיבית, מוצלחת ויזואלית ומעבירה את המסר בצורה ברורה, ייחודית ומעניינת.
אורן עזר
Electreon
רציתי לומר תודה על הסרט שהפקתם עבורנו שבוצע בצורה מקצועית תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, עמידה בלוחות זמנים צפופים, יחס אישי וזמינות מקצועית.
גילי ברק
מקורות

בואו נדבר, יהיה כיף.